Saturday, June 5, 2010

CUTI DAN KENDURI

Macam dah sinonim antara cuti dan kenduri. Dari hari ini membawa sampai habis cuti, tiap-tiap hari ada kenduri.

Bagi anak saya, beliau memang suka sebab ini bererti pendapatan yang lebih kerana tempahan bertambah. Saya pun tumpang juga la sekaki, sebab ada syer juga. Hehe.

Tetapi sekali ni rasa tak terlarat pula nak ambil pesanan. Maklum sajalah sekarang susah nak mendapat pembantu Indonesia tu.

5 comments:

Sanna said...

Salam.
Buat la sekadar yg mampu!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Ya jugak ... rezeki murah melimpah2 bg sesetengah orang! Bersyukur jer.

ASAN said...

Salam Zizaq.
Memang sinonim tu.

Nori said...

Salam perkenalan.
Murah rezeki.

DANZ said...

Salam Zizaq.
Bagus juga tu .. bertambah rezeki. :)