Monday, January 25, 2010

WAJAH BARU!

Dah berhari-hari juga duk tengok rupa blog sendiri tu. Nampak macam senget sebelah saja. Berbinau juga mata dibuatnya. Bila difikir-fikir, elok jugalah ditukarkan kepada wajah baru yang lebih seimbang. Lihatlah hasilnya ..

Bermacam-macam rupa juga dicuba dalam sejam lebih ni. Kejap lagi nak pergi temu-janji makan dengan rakan niaga. Kenalah berhenti dulu. Sendiri rasa wajah ni dah ok la. Jika nak ubah pun mungkin dari segi kombinasi warni je.

3 comments:

DDrfauziah said...

Salam Zizaq.
Maaf la, Kak G terpaksa 'service' my desk & laptops. Macam2 virus menyerang ..
Rancangan ke US tu besar kemungkinannya ditunda je .. tak nak la 'd unnecessary tensions.'

DDrfauziah said...

Hmmm .. lupa plak nak komen .. gd effort .. interesting new look!

pak long said...

salam..
wajah baru yang simple dan menarik...syabas