Thursday, April 22, 2010

CERITA SINETRON

Kata kawan tadi, jika sesiapa pergi ke Hulu Selangor sekarang ni, bermacam-macam episod cerita sinetron yang berbagai tajuk ada di sana. Orang di sana sudah tak payah tengok TV3 atau Astro lagi.

Bunyinya sarkastik juga tu. Saya jadi panasaran juga untuk pergi lihat sendiri. Tetapi tak ada siapa pula yang nak bawa. Tambahan pula, suami pun tidak mengizinkan.

Katanya, "Orang tak apa-apa, nanti awak pula yang dibawa naik lori untuk pergi ke lokap."

Saya takut juga dengan ugutan suami tu. Mana tahu, kalau diingkari, nanti betul-betul terjadi pula. Baru menyesal tak sudah jadinya.

5 comments:

KAKIAH said...

Salam. Haha .. bes je bunyinya!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hehe ... macam2 jokes ada.

KERI said...

Salam.
Ish3 .. macam2 la!!!

BID said...

Aslmkm.
Ish3 .. gitu pulak!

ASAN said...

Salam.
Ya .. macam2 cerita di sana tu!